Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Πώς διαβάζουμε Ιστορία και Θρησκευτικά

1. Το παιδί διαβάζει μόνο του 2-3 φορές το κείμενο που έχει διδαχτεί για να το κατανοήσει στο σύνολό του.

2. Διαβάζουμε εμείς όλο το κείμενο δυνατά και το παιδί απλώς ακούει.

3. Διαβάζουμε ξανά την πρώτη παράγραφο και ξεκινάμε τις ερωτήσεις με τη σειρά, των βασικών σημείων μόνον της πρώτης παραγράφου. Δεν είναι απαραίτητο το παιδί να απαντά με τις ίδιες λέξεις που χρησιμοποιεί το βιβλίο, μπορεί να χρησιμοποιήσει συνώνυμες λέξεις, αρκεί να μην αλλοιώνεται το νόημα του κειμένου.

4. Ζητάμε από το παιδί να μας αφηγηθεί με δικά του λόγια την πρώτη παράγραφο, ενώ το βοηθούμε με τις κατάλληλες ερωτήσεις, όταν αυτό "κολλήσει" κάπου.

5. Ακολουθούμε την ίδια διαδικασία και με τις υπόλοιπες παργράφους.

6. Στο τέλος ξανακάνουμε ερωτήσεις από όλο το κείμενο με τη σειρά ή και ανακατεμένα, ενώ το αφηγούνται μία τελευταία φορά, πάντα με τη βοήθειά μας, για να σιγουρευτούμε ότι έχουν κατανοήσει πλήρως το κείμενο.

7. Δίνουμε μεγάλη σημασία στο λεξιλόγιο που υπάρχει σε κάθε ενότητα, γιατί με αυτόν τον τρόπο, μαθαίνει το παιδί τη σημασία των νέων λέξεων που συναντά στο κείμενο.

8. Τέλος, μία καλή ανάγνωση των συνοδευτικών κειμένων που υπάρχουν, δίνουν πολλές φορές χρήσιμες πλροφορίες στο παιδί.



                                                             ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.